776-356-332kontakt@blat.net.pl
Czy bramka voip przyda mi się w pracy?

Czy bramka voip przyda mi się w pracy?

Moja firma potrzebowała urządzenia do łączenia jednego lub więcej standardowych telefonów analogowych z cyfrowym systemem telefonicznym (takim jak VoIP) lub z niestandardowym systemem telefonicznym. No i w końcu znalazła coś, co odpowiada jej oczekiwaniom.

Telefon z bramką voip

bramka voipZdecydowali się na ATA (analogowy adapter telefoniczny). Jest to opcja dla tych, którzy już mają telefon analogowy i nie chcesz kupować telefonu IP. Działa jako interfejs między istniejącym telefonem a połączeniem internetowym routera. Normalny telefon analogowy nie działa w sieci cyfrowej, w której działa VoIP. Dlatego potrzebujemy ATA, którego funkcją jest zamiana sygnałów z analogowego na cyfrowy i na odwrót. Jednocześnie oferuje interesujące funkcje telefonii IP, które pozwalają lepiej zarządzać połączeniami. Dlatego też, jeśli masz dużą firmę, bramka voip może ci ułatwić. Przekształca telefon analogowy w adres IP, który pozwala na korzystanie ze wszystkich tradycyjnych zasobów telefonicznych, a także z korzyści związanych z łączeniem się lub przeglądaniem Internetu, zmniejszając liczbę łączy. Bramka voip ma zazwyczaj trzy złącza: Gateway, FXO i FXS. Każdy z tych portów będzie miał inny numer VoIP. Jeśli połączenie VoIP wywoła port FXO, usłyszył zwykły dźwięk telefonu, jeśli wywoła port FXS, zadzwoni on do podłączonego do niego telefonu. Podłączenie bramki FXO do numeru wewnętrznego w centrali telefonicznej pozwala wszystkim użytkownikom tej centrali telefonicznej uzyskać dostęp do tonacji linii VoIP, wywołując wewnętrzny numer.

ATA to adapter konwertujący sygnał telefonu tradycyjnego na protokół umożliwiający transmisję VoIP (głos przez Internet). Wystarczy podłączyć telefon do Internetu. Dzięki usłudze ATA możesz odbierać połączenia VoIP na wspólnym telefonie bez włączania komputera.

Zamknij menu