kontakt@blat.net.pl
Dobra agencja PR to podstawa

Dobra agencja PR to podstawa

Coraz częściej firmy zlecają niektóre funkcje zewnętrznym firmom, aby skupić się na zasadniczych celach działalności. Rachunkowość, obsługa kadrowo-płacowa, ochrona obiektów, reklama, rekrutacja pracowników, szkolenia, obsługa informatyczna, usługi cateringowe to obszary w których bardzo często stosuje się outsourcing.

Dobra agencja pr jest nie do zastąpienia

niezastąpiona agencja prZ tym rozwiązaniem łączy się ryzyko pogorszenia jakości w porównaniu z realizowanymi usługami samodzielnie, możliwe trudności w komunikacji z firmami zewnętrznymi, brak bezpośredniej kontroli nad wykonaniem poszczególnych prac i inne niebezpieczeństwa. Dlatego wiele firm często zastanawia się czy usługi w zakresie public relations również powierzyć w ręce agencji. Każde rozwiązanie, zarówno własny dział PR jak i niezastąpiona agencja PR, ma swoje wady i zalety. Własny dział PR to przede wszystkim pracownicy, którzy mają ogromną wiedzę o firmie, jej usługach, produktach, pracownikach, misji etc. Znajomość firmy daje im naturalną przewagę nad specjalistami z agencji PR. Z własnymi pracownikami jest też łatwiej o płynną komunikację, jak również o nadzór nad prowadzonymi działaniami, jednak mogą oni proponować wyłącznie sprawdzone, bezpieczne rozwiązania. Z drugiej strony współpraca z agencją to szansa na mnóstwo nowych pomysłów i zupełnie świeże, obiektywne spojrzenie na naszą firmę. Duże agencje PR mają rozbudowaną sieć kontaktów i partnerów, dzięki czemu ich działania wykraczają ponad to co może osiągnąć firma.

Minusem dla wielu firm może być to, że agencja musi posiadać dostęp do wszystkich wewnętrznych informacji, nawet niewygodnych dla firmy, tylko w ten sposób w razie kryzysu osoba odpowiedzialna za kontakty z otoczeniem, w tym z mediami nie zostanie zaskoczona kłopotliwymi pytaniami, na które nie będzie znała odpowiedzi.

Zamknij menu